Hét Projectkoor staat onder auspiciën van Stichting Ondersteuning Muzikale Projecten. Deze stichting heeft de intentie de entreekosten zo laag als mogelijk te houden zodat ook de mensen met een wat kleinere beurs van een stukje cultuur kunnen genieten. Met behulp van sponsors kunnen wij deze doelstelling handhaven en kunnen we aantrekkelijke optredens verzorgen met solisten en begeleidingsorkest. We hopen van harte dat ook ú dit initiatief wilt ondersteunen middels een éénmalige bijdrage.
Voor wat, hoort wat

Afhankelijk van uw bijdrage plaatsen wij uw naam, bedrijfslogo of advertentie. In ruil daarvoor brengen we uw bedrijf (of naam) onder de aandacht van onze bezoekers. Daarvoor hebben we de volgende opties

Sopraan pakket Alt pakket Tenor pakket Bas pakket koorpakket
tot € 50,– € 50,– tot € 75,– € 75,– tot € 100,– € 100,– tot € 250,– € 250,– of meer
● Vermelding in ons programmaboekje**, “dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door……” ● Vermelding in ons programmaboekje**, “dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door……” ● Vermelding in ons programmaboekje**, “dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door……” ● Vermelding in ons programmaboekje**, “dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door……” ● Vermelding in ons programmaboekje**, “dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door……”
● Tekstvermelding op onze website ● Tekstvermelding op onze website ● Tekstvermelding op onze website ● Tekstvermelding op onze website
● Vermelding bedrijfslogo op één van de 2 volgende mogelijkheden. – Op de e-tickets* – In het programmaboekje bij binnenkomst** ● Vermelding bedrijfslogo op beide mogelijkheden. – Op de e-tickets* – In het programmaboekje bij binnenkomst** ● Vermelding bedrijfslogo op beide mogelijkheden. – Op de e-tickets* – In het programmaboekje bij binnenkomst**
● Afbeelding bedrijfslogo zichtbaar op de concert locaties middels roll-up banner.
* E-tickets worden verstrekt bij online reserveringen. ** Programmaboekje wordt vrijblijvend bij binnenkomst verstrekt

Hebt u zelf een subliem idee om uw naam tijdens de voorstelling aan onze bezoekers te laten zien? We vernemen het graag.

Indien u ons vanaf € 75.– wilt steunen hebben wij een afbeelding van uw bedrijfslogo nodig van minimaal 10 x 5 cm in een zo hoog mogelijke resolutie in jpg of png formaat.

U kunt uw bijdrage overmaken naar: Stichting Ondersteuning Muzikale Projecten Rekening nr: NL54 Rabo 0313 2929 81 bij omschrijving graag uw (bedrijfs)naam vermelden met daarbij de tekst ‘sponsoring 2022’

Alvast dank voor uw ondersteuning.

Voor vragen of suggesties kunt u contact opnemen via contact@hetprojectkoor.nl, of via 06-53613156